معرفی انواع نبات بهرامن

معرفی انواع نبات های بهرامن

نبات یکی از شیرینی‌جات خوشمزه است که از نیشکر تهیه شده و در کنار چای و برخی دمنوش‌ها مصرف می‌شود. این محصول از تبلور محلول اشباع شده آب و شکر تهیه می‌شود و مزه‌ی آن شیرین است. امروزه خرید نبات از راه‌های مختلفی امکان‌پذیر است و به صورت حضوری یا آنلاین می‌توانید محصول مورد نظر را خریداری کنید. نبات از زمان‌های قدیم مهمان سفره‌ها و دورهمی‌های ایرانی است و بخاطر خواصی که دارد جزو شیرینی‌جات محبوب و پرطرفدار است.

امروزه نبات در انواع طعم‌ها و بسته‌بندی‌های متنوع توسط تولیدکننده‌های زیادی به بازار عرضه می‌شود. در این مطلب خرید نبات از فروشگاه بهرامن و نکاتی که حین خرید باید در نظر داشته باشید را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

فهرست مطالب:(با کلیک بر روی هر عنوان به توضیحات بیشتر هدایت شوید.)

انواع نبات

خرید انواع نبات از فروشگاه بهرامن

موارد مصرف نبات

نحوه تولید انواع نبات در مجموعه بهرامن

خواص نبات

نکات مهم در خرید نبات

خرید نبات به صورت آنلاین

انواع نبات

باتوجه به اینکه نبات در مجالس و مراسم‌های مختلفی به وفور مصرف می‌شود تولیدکنندگان آن را در انواع مختلفی به بازار عرضه می‌کنند تا پاسخگوی نیاز مشتریان باشد. این محصول از لحاظ نوع تولید و شکل ظاهری در انواع نبات شاخه‌ای، تخته‌ای، نی‌دار، نگینی و پودر نبات موجود است.

همچنین نبات در انواع ساده، رژیمی و طعم‌دار نیز قابل خریداری است و برخی افراد خرید نبات با طعم‌های مختلف را ترجیح می‌دهند. پرمصرف‌ترین ماده‌ای که برای طعم‌دهی نبات مورد استفاده قرار می‌گیرد، زعفران است. از طعم ‌دهنده‌های دیگری همچون لیمو، دارچین، نعنا، زنجبیل، گل محمدی، آویشن و زیره نیز در تهیه برخی نبات‌ها استفاده می‌شود.

خرید انواع نبات از فروشگاه بهرامن

نبات‌های تهیه شده در فروشگاه بهرامن در انواع ساده و زعفرانی هستند و به صورت نی‌دار، شاخه‌ای، کاور پلاستیک و کیلویی در بسته‌بندی‌های متنوع با وزن‌ و تعداد متفاوت عرضه می‌شوند. بسته‌بندی نبات‌ها به صورت 8، 16، 20، 22 و 24 عددی است که در جعبه‌های بهداشتی و زیبا خدمت مردم عزیز ارائه می‌شود. در ادامه تمام نبات‌های تولید شده در این مجموعه را معرفی می‌کنیم تا با آگاهی کامل نسبت به خرید نبات اقدام کنید.

نبات زعفرانی چوبی پردار 8 عددی

این محصول شامل 8 عدد نبات نی‌دار زعفرانی است که در بسته‌بندی شکیل و زیبا به دست مصرف کنندگان می‌رسد. نی استفاده شده در تهیه این نبات‌ها از نوع چوبی هستند و درصورت تماس با مایعات داغ مشکلی برای سلامتی ایجاد نمی‌کنند. چنانچه قصد خرید نبات برای مصارف خانگی را دارید باتوجه به تعداد محدود نبات در بسته‌بندی، این محصول به شما پیشنهاد می‌شود. بسته‌بندی این نبات‌ها به صورت کاملا بهداشتی انجام شده و درنهایت در جعبه‌ای مقوایی با طرح زیبا قرار داده شده‌اند.

نبات زعفرانی چوبی پردار 8 عددی

خرید نبات بهرامن

طراحی جعبه به گونه‌ای است که نبات‌های داخل آن قابل مشاهده هستند و قبل از خرید می‌توانید از کیفیت آن اطمینان حاصل کنید. این نبات‌های نی‌دار همانطور که از اسمشان پیداست از نوع پردار زعفرانی هستند و در تولید آن‌ها از رشته‌های زعفران درجه یک و خالص استفاده شده است. اگر دقت کنید پرهای زعفران را روی نبات‌ها مشاهده خواهید کرد. با خرید نبات نی‌دار زعفرانی بهرامن علاوه بر طعم و عطر بی‌نظیر آن از خواص زعفران نیز بهره‌مند می‌شوید.

نبات زعفرانی چوبی پردار 16 عددی

بسته‌بندی این محصول 16 عدد نبات زعفرانی نی‌دار چوبی را در خود جای داده و برای مصارف خانگی و دورهمی‌های خانوادگی و دوستانه مناسب است. با خرید نبات زعفرانی پردار 16 عددی بهرامن علاوه بر مصارف خانگی می‌توانید آن را به عنوان هدیه به عزیزان خود بدهید. بخصوص این محصول برای افرادی که به مسافرت‌های دور و خارج از کشور می‌روند یک هدیه و یادگاری مناسب است. این نبات‌های زعفرانی از نوع پردار هستند. به این معنی که رشته‌های زعفران روی آن‌ها دیده می‌شود.

نبات زعفرانی چوبی پردار 16 عددی
خرید نبات بهرامن

به دلیل اصل بودن زعفران مورد استفاده در تهیه این نبات‌ها رنگ و طعم فوق‌العاده‌ای دارند و هنگام مصرف متوجه عطر و طعم زعفران خواهید شد. این نبات‌های زعفرانی پس از بسته‌بندی اولیه داخل جعبه مقوایی سفید رنگ که آرم شرکت بهرامن روی آن درج شده قرار می‌گیرند. این نبات‌ها کاملا بهداشتی هستند و بسته‌بندی آن از نبات‌ها در برابر عوامل محیطی مانند رطوبت محافظت می‌کند. شما می‌توانید پس از خرید نبات‌ها را در همان بسته‌بندی و یا ظرف شیشه‌ای درب دار نگهداری کنید.

نبات زعفرانی 16 عددی چوبی رویال

نبات‌های نی‌دار جزو پرطرفدارترین محصولات بهرامن هستند. به دلیل اینکه مصرف این نبات‌ها نسبت به انواع دیگر راحت‌تر است و هنگام مصرف نبات دست با آن تماس پیدا نکرده و با استفاده از نی می‌توان نبات را در نوشیدنی حل کرد بیشتر افراد به خرید نبات نی‌دار تمایل دارند. این محصول شامل 16 عدد نبات زعفرانی نی‌دار است که در دو ردیف 8 تایی داخل جعبه‌ای زیبا و آراسته به یک مصراع شعر دلنشین چیدمان شده‌اند. نی‌های استفاده شده در تهیه نبات زعفرانی رویال بهرامن از جنس چوبی هستند و برخلاف نی‌های پلاستیکی قرار گرفتن نی‌های چوبی در نوشیدنی‌های داغ مشکلی برای سلامتی ایجاد نمی‌کند.

 نبات زعفرانی چوبی پردار 20 عددی
خرید نبات بهرامن

در تولید این نبات‌ها بجای جوهر زعفران و مواد مضر از زعفران خالص و درجه یک استفاده شده است. از این رو نبات‌ها رنگ، طعم و عطر واقعی زعفران را به همراه دارند و با خرید نبات زعفرانی رویال بهرامن از نوشیدن چای لذت خواهید برد.

نبات زعفرانی چوبی پردار 20 عددی

این محصول 20 عدد نبات نی‌دار زعفرانی پردار را شامل می‌شود که در دو ردیف 10 تایی در جعبه‌ای مقوایی با طرح زیبا بسته‌بندی شده‌اند. هنگام خرید نبات زیبایی و کیفیت بسته‌بندی آن به اندازه کیفیت و مرغوبیت خود نبات اهمیت دارد و از آنجایی که مخاطب در نگاه اول روی بسته‌بندی را می‌بیند نباید در طراحی آن کوتاهی کرد. از این رو در مجموعه بهرامن بسته‌بندی هریک از محصولات به صورت مجزا و مختص آن محصول طراحی می‌شود. این نبات زعفرانی از نوع پردار است و رشته‌های درجه یک زعفران روی نبات‌ها خودنمایی می‌کند.

خرید نبات بهرامن

هنگام حل کردن نبات در چای، پرهای زعفران طعم و عطر بی‌نظیری به چای می‌بخشد. علاوه بر آن، زعفرانی که با شهد نبات در زمان تولید مخلوط شده نیز خلوص و کیفیت بالایی دارد و همین باعث شده تا نبات‌ها بسیار خوش‌رنگ و معطر باشند. نی‌های مورد استفاده در تولید این نبات‌ها از جنس چوبی هستند و مضرات نی‌های پلاستیکی را ندارند.

نبات زعفرانی 24 عددی چوبی رویال

این محصول تعداد 24 عدد نبات زعفرانی نی‌دار چوبی را شامل می‌شود که در جعبه‌ای سفید رنگ با طرح زیبا بسته‌بندی شده است. طرح روی جعبه این محصول یادآور فضای شاعرانه است و ترکیب هنر و اصالت محصول ایرانی به خوبی در آن خودنمایی می‌کند. خرید نبات زعفرانی 24 عددی چوبی رویال علاوه بر مصرف خانگی برای هدیه نیز مناسب است و می‌توانید آن را به عزیزان خود تقدیم کنید.

 نبات زعفرانی 24 عددی چوبی رویال
خرید نبات بهرامن

این نبات‌ها که از ترکیب شکر، آب تصفیه شده و زعفران درجه یک تهیه شده‌اند علاوه بر شیرینی، طعم و رنگ زعفران را به همراه دارند. اگر می‌خواهید در مراسم‌ها کام مهمانان خود را شیرین کرده و طعمی ماندگار و لذت‌بخش به آن‌ها هدیه دهید نبات زعفرانی رویال بهرامن را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

نبات زعفرانی چوبی پردار 24 عددی

چنانچه قصد خرید نبات طعم‌دار از نوع زعفرانی را دارید نبات چوبی زعفرانی پردار بهرامن را به شما پیشنهاد می‌دهیم. این محصول شامل 24 عدد نبات زعفرانی نی‌دار چوبی است که در دو ردیف 12 تایی داخل جعبه‌ای سفید با طرح زیبا قرار گرفته است. قسمتی از جعبه مقوایی این محصول به صورت توخالی است و شما می‌توانید نبات‌ها را مشاهده کنید. این نوع از طراحی علاوه بر زیبایی ظاهری، حس اعتماد را در خریدار ایجاد می‌کند.

خرید نبات بهرامن

روی هر یک از نبات‌ها سه رشته زعفرانی وجود دارد و زمانی که نبات را داخل چای یا نوشیدنی دیگری هم بزنید عطر و طعم زعفران را حس خواهید کرد. این رشته‌های زعفرانی از نوع مرغوب و درجه یک هستند و مصرف آن فواید بسیاری برای سلامتی دارد. اگر هنگام خرید نبات به بلورهای آن دقت کنید کاملا شفاف و درشت هستند که این مورد نشان دهنده کیفیت بالای نبات است.

نبات زعفرانی 500 گرمی شاخه بهرامن

نبات شاخه‌ای که با نام شاخه نبات نیز شناخته می‌شود جزو نبات‌های پرمصرف است و نسبت به انواع دیگر بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد. بسته‌بندی نبات زعفرانی شاخه‌ای بهرامن 500 گرمی است و داخل جعبه‌ای با رویه‌ی سفید رنگ بسته‌بندی شده است.

نبات زعفرانی 500 گرمی شاخه بهرامن
خرید نبات بهرامن

در پشت جعبه تمام اطلاعات مربوط به ترکیبات، تاریخ تولید و انقضا، وزن و آدرس کارخانه درج شده است. اطلاع از این موارد هنگام خرید نبات نکته مهمی است که باید به آن توجه داشته باشید. نبات شاخه‌ای بهرامن از نوع زعفرانی است و روی نبات‌ها رشته‌های زعفران درجه یک (نگین) به چشم می‌خورد.

نبات زعفرانی 8 عددی مشکی

این محصول شامل 8 عدد نبات نی‌دار زعفرانی است که به صورت بهداشتی بسته‌بندی شده و در اختیار مصرف کنندگان قرار می‌گیرد. در تولید این نبات‌ها از زعفران به عنوان چاشنی استفاده شده که عطر و طعم بی‌نظیری به نبات‌ها بخشیده است. خرید نبات زعفرانی نسبت به نبات‌های ساده به توجه بیشتری نیاز دارد. در مجموعه بهرامن زعفران مورد استفاده در تولید نبات‌ها خالص و درجه یک است.

نبات زعفرانی 8 عددی مشکی
خرید نبات بهرامن

از این رو نبات‌های زعفرانی تولید شده از کیفیت بالایی برخوردارند. نبات نی‌دار زعفرانی 8 عددی بهرامن در جعبه مقوایی مشکی با طرح زیبا بسته‌بندی شده و برای مصارف خانگی مناسب است. همچنین باتوجه به سایز بسته‌بندی و تعداد نبات‌ها می‌توانید آن را در زمان مسافرت داخل کیف قرار داده و با خود ببرید.

نبات زعفرانی 16 عددی مشکی

بسته‌بندی این محصول شامل 16 عدد نبات نی‌دار زعفرانی است که در دو ردیف 8 تایی چیدمان شده است. این نبات زعفرانی در کنار چای و سایر دمنوش‌ها قابل مصرف است و وجود نی در آن باعث شده نبات را به راحتی در نوشیدنی خود حل کنید. زعفران اضافه شده به شهد نبات از نوع زعفران رشته ای درجه یک است. از همین رو نبات‌ها رنگ، طعم و عطر دلپذیری دارند. یکی از نکاتی که هنگام خرید نبات توجه مخاطب را به خود جلب می‌کند نوع بسته‌بندی آن است.

 نبات زعفرانی 16 عددی مشکی
خرید نبات بهرامن

جعبه‌ای که برای بسته‌بندی این محصول انتخاب شده یک جعبه مقوایی به رنگ مشکی است که روی آن با طرح گل‌های زیبا و آرم شرکت بهرامن تزئین شده است. علاوه بر زیبایی ظاهری، این جعبه قابلیت محافظت از نبات‌ها در برابر عوامل محیطی را دارد و نبات‌ها از زمان تولید تا مصرف کیفیت خود را حفظ می‌کنند.

نبات زعفرانی 22 عددی مشکی

این نبات جایگزین مناسبی برای قند و شکر است و برای مصرف روزانه و پذیرایی از مهمان می‌توان از آن استفاده کرد. نبات نی‌دار زعفرانی 22 عددی بهرامن یکی از محصولات باکیفیت این مجموعه است که هم برای مصارف خانگی و هم برای هدیه دادن می‌توان آن را خریداری کرد. با خرید نبات زعفرانی بهرامن در کنار لذت بردن از طعم و عطر فوق‌العاده‌ای که به چای می‌بخشد از خواص بی‌نظیر زعفران نیز بهره‌مند می‌شوید.

 نبات زعفرانی 22 عددی مشکی
خرید نبات بهرامن

در تولید این نبات‌ها از زعفران درجه یک استفاده شده است. نبات‌های نی‌دار زعفرانی پس از گذراندن مراحل کنترل کیفیت در دو ردیف 11 تایی در بسته‌بندی قرار گرفته‌اند. برای بسته‌بندی نهایی این محصول از یک جعبه مقوایی مشکی رنگ تزئین شده با طرح گل و آرم بهرامن استفاده شده و قسمتی از آن به صورتی طراحی شده که امکان مشاهده نبات‌ها را برای خریدار فراهم می‌کند.

نبات زعفرانی 500 گرمی شاخه رویال

بسته‌بندی نبات شاخه رویال بهرامن حاوی 500 گرم نبات شاخه زعفرانی است. این محصول در جعبه‌ مقوایی سفید با طرح زیبا و برگرفته از هنر ایرانی بسته‌بندی شده است. خرید نبات شاخه‌ای برای مصارف خانگی و هدیه دادن مناسب است و از آن برای تزئین سفره‌ها نیز استفاده می‌شود. این نبات‌های طعم‌دار زعفرانی به صورت پردار هستند و رشته‌های خالص زعفران روی آن قابل مشاهده است.

علاوه بر آن در تولید شهد نبات از زعفران مرغوب استفاده شده و به همین دلیل نبات‌ها رنگ، عطر و طعم واقعی زعفران را به همراه دارند. نبات به تنهایی خواص زیادی دارد و ترکیب آن با زعفران خواص را دوچندان می‌کند. خرید نبات شاخه‌ای 500 گرمی رویال بهرامن برای مصارف کوتاه مدت و روزانه مناسب است و کام شما را شیرین می‌کند.

نبات 8 عددی سفید بهرامن

نبات سفید جزو محصولاتی است که بسیاری از افراد به مصرف آن علاقه دارند و ترجیح می‌دهند نبات را به صورت ساده مصرف کنند. بسته‌بندی نبات چوبی سفید بهرامن شامل 8 عدد نبات سفید است که به طور بهداشتی درون جعبه مقوایی سفید رنگ تزئین شده با طرح گل‌های زیبا چیدمان شده است. از نظر برخی افراد خرید نبات سفید دغدغه کمتری نسبت به نبات‌های طعم‌دار دارد.

 نبات 8 عددی سفید بهرامن
 خرید نبات 8 عددی سفید بهرامن

درحالیکه نبات سفید هم ویژگی‌های خاص خودش را دارد و در زمان خرید باید به آن‌ها توجه کنید. نبات سفید تولید شده در مجموعه بهرامن فاقد هرگونه افزودنی و مواد شیمیایی است و از خلوص اولیه محلول آب و شکر سفید تهیه شده است. کیفیت بالا، اولین و مهمترین چیزی است که این مجموعه در تولید تمام محصولات خود در نظر می‌گیرد. شفافیت و درشت بودن بلورهای نبات سفید بهرامن اولین موردی است که هنگام خرید نبات توجه شما را به خود جلب می‌کند. این نبات هم برای مصارف روزانه و هم برای استفاده در مسافرت گزینه مناسبی است.

نبات تکی 40 عددی

چنانچه قصد خرید نبات بهداشتی و مناسب برای هدیه را دارید؛ ما نبات تک نفره بهرامن را به شما پیشنهاد می‌دهیم. این محصول بسته‌بندی شیک و زیبایی دارد و در گروه بسته‌های کادویی بهرامن دسته‌بندی می‌شود. بسته‌بندی این محصول شامل 40 عدد نبات زعفرانی چوبی است. که هرکدام از آن‌ها ابتدا در کاورهای کاغذی food grade بسته‌بندی شده اند. و سپس در جعبه‌های 40 عددی قرار می‌گیرند.

نبات تکی 40 عددی
خرید نبات تکی 40 عددی

بسته‌بندی بهداشتی و شیک این نبات‌ها آن را به گزینه‌ای مناسب برای استفاده در مهمانی‌ها، رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌ها تبدیل کرده است. همچنین می‌توانید با خرید نبات 40 عددی چوبی تک نفره بهرامن هدیه‌ای ارزشمند و باکیفیت به عزیزان خود تقدیم کنید. مصرف نبات‌های زعفرانی چوبی در کنار چای، حس آرامش و لذت‌بخشی را برای شما به ارمغان می‌آورد. این نبات‌ها در همان بسته‌بندی قابل نگهداری هستند و به دلیل نوع بسته‌بندی کیفیت خود را برای مدت بیشتری حفظ می‌کنند.

نبات زعفرانی 10 عددی تکی کاور پلاستیک بهرامن

این محصول جزو بسته‌بندی‌های کادویی بهرامن است و 10 عدد نبات چوبی زعفرانی را شامل می‌شود. اگر هنگام خرید نبات به بهداشتی بودن آن اهمیت می‌دهید باید بگوییم این محصول مناسب‌ترین گزینه برای شما است. چرا که نبات‌های زعفرانی پس از تولید داخل ساشه‌های پلاستیکی بهداشتی بسته‌بندی شده اند .و سپس داخل جعبه‌های مقوایی food grade به رنگ قرمز قرار می‌گیرند.

 نبات زعفرانی 10 عددی تکی کاور پلاستیک بهرامن
خرید نبات زعفرانی 10 عددی تکی کاور پلاستیک بهرامن

این نوع از بسته‌بندی باعث می‌شود نبات‌ها از هرگونه آلودگی در امان مانده و حمل آن آسان‌تر باشد. برای مثال شما می‌توانید یکی از ساشه‌ها را در کیف خود گذاشته و به محل کار ببرید. محلول آب و شکر سفید پس از رسیدن به غلظت مناسب دور نی‌های چوبی که از قبل استریل شده‌اند جمع شده و بلورهای نبات را تشکیل می‌دهند. برای طعم‌دهی به این نبات‌ها از زعفران درجه یک استفاده شده است. از این رو رنگ و طعم بی‌نظیری دارد. خرید نبات 10 عددی کاور پلاستیک بهرامن باتوجه به بسته‌بندی که دارد برای استفاده در منزل، محل کار و حتی دورهمی‌ها توصیه می‌شود.

نبات زعفرانی 20 عددی تکی کاور پلاستیک بهرامن

این محصول شامل 20 عدد نبات چوبی زعفرانی که به صورت کاملا بهداشتی و با استفاده از دستگاه‌های اتوماتیک در ساشه‌های پلاستیکی بسته‌بندی شده است. این ساشه‌ها داخل جعبه مقوایی food grade قرار گرفته است. و در نهایت به دست مصرف کننده می‌رسد. نبات‌های کاور پلاستیک بهرامن جز بهداشتی‌ترین محصولات هستند که می‌توانید در مهمانی‌ها و دورهمی‌ها آن را در کنار چای سرو کنید.

نبات زعفرانی ۲۰ عددی تکی کاور پلاستیکی بهرامن
خرید نبات از فروشگاه بهرامن

خرید نبات 20 عددی کاور پلاستیک بهرامن شما را از مصرف قند و شکر بی‌نیاز می‌کند و علاوه بر طعم شیرین، تمام خواص زعفران را در خود دارد چون در زمان تولید نبات‌ها، برای طعم‌دهی زعفران خالص به شهد آن اضافه شده است. شما می‌توانید این نبات‌های چوبی بهداشتی و خوش طعم را با اطمینان خاطر خریداری و مصرف کنید.

موارد مصرف نبات

از قدیم الایام نبات جایگاه ویژه‌ای در رژیم غذایی ایرانیان داشته و همچنان همراه با انواع و دمنوش مصرف می‌شود. این محصول نسبت به قند و شکر طعم بهتری دارد و برای شیرین کردن انواع نوشیدنی‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. در مهمانی‌ها و بیشتر کافه‌ها در کنار چای، نبات نی‌دار قرار می‌دهند.

همچنین از دیرباز، نبات را با کمی آب و عرق نعنا حل کرده و نبات داغ تهیه می‌کنند که در رفع دل درد تاثیر زیادی دارد. از آنجایی که نبات به راحتی در آب حل می‌شود برای تهیه انواع شربت‌ها نیز می‌توان از آن استفاده کرد. با خرید نبات (معمولا به صورت شاخه) علاوه بر مصارف خوراکی می‌توان در تزئین سفره عقد و هفت‌سین از آن استفاده کرد.

خواص نبات

شاید تصور کنید که نبات صرفا برای شیرین کردن نوشیدنی‌ها و سایر مواد کاربرد دارد اما بهتر است بدانید این ماده شیرین از خواص درمانی ویژه‌ای برخوردار است و با خرید نبات از خواص فوق‌العاده آن بهره‌مند می‌شوید. نبات طبع گرمی دارد و مهمترین خاصیت آن در رفع درد معده، رفلاکس، نفخ و مشکلات گوارشی همچون اسهال است. مصرف نبات به هضم غذا کمک کرده و در رفع سوءهاضمه موثر است. دردهای شکمی با مصرف نبات بهبود یافته و معمولا خانم‌هایی که در دوران قاعدگی درد شدیدی در ناحیه شکم و کمر دارند، نبات داغ مصرف می‌کنند.

همچنین هنگام سرماخوردگی برای رفع گلودرد، سرفه و خس خس سینه مصرف نبات توصیه می‌شود. از دیگر خواص درمانی آن می‌توان به کاهش خستگی مفرط و خواب آلودگی، افزایش انرژی، کاهش درد، تقویت حافظه و درمان تکرر ادرار اشاره کرد.

خرید نبات و مصرف آن به افرادی که از ترشی دهان و جاری شدن آب دهان در زمان خواب رنج می‌برند توصیه می‌شود. همچنین مصرف نبات فایده زیادی در درمان تپش قلب، تنگی نفس و رفع بلغم دارد. اما با این حال افراد مبتلا به دیابت و قند خون بالا نباید مقدار زیادی نبات مصرف کنند.

مشاهده محصولات فروشگاه بهرامن
فروشگاه بهرامن

نکات مهم در خرید نبات

بسته‌بندی یکی از موارد مهمی است که در خرید همه محصولات ازجمله نبات مورد توجه قرار می‌گیرد. بسته‌بندی نبات علاوه بر برخورداری از ظاهر زیبا باید بهداشتی و استاندارد بوده و از محتوای داخل آن محافظت کند. همچنین به تاریخ تولید، انقضا و نشان سلامت روی بسته‌بندی توجه داشته باشید.

مورد بعدی شفاف و درشت بودن بلورهای نبات است. زمانی که در تولید نبات از آب تصفیه شده و مواد اولیه درجه یک استفاده شود و مراحل تبلور به آرامی طی شود بلورهای نبات درشت و شفاف بوده و از کیفیت بالایی برخوردار خواهد بود. اگر قصد خرید نبات زعفرانی را دارید حتما دقت کنید که زعفران استفاده شده در تهیه نبات از نوع اصل و مرغوب باشد. رنگ نبات زعفرانی اصل زرد کهربایی است.

نحوه تولید انواع نبات در مجموعه بهرامن

انواع نبات‌ها در این مجموعه در حجم بالا و به صورت صنعتی تولید می‌شوند. برای این کار مقدار زیادی شکر سفید و آب در یک دیگ بزرگ جوشانده می‌شود. پس از اینکه محلول به غلظت مناسب رسید آن را به ظرف دیگری که حالت نیم کره دارد و با نخ‌های مشبک شده پوشانده شده انتقال می‌دهند. اندازه بلورهای تشکیل شده رابطه مستقیمی با دمای محلول دارد.

اگر دما زیاد باشد و تبلور با سرعت اتفاق بیفتد بلورهای تشکیل شده کوچک خواهند بود. اما دمای کمتر باعث درشت شدن بلورها می‌شود. چنانچه هنگام خرید نبات به اندازه بلورهای آن توجه کنید متوجه این موضوع خواهید شد. بعد از چند روز که نبات‌ها به استحکام کافی رسیدند آن‌ها را به صورت بهداشتی بسته‌بندی کرده و روانه بازار می‌کنند.

خرید نبات به صورت آنلاین

امروزه امکان خرید اینترنتی بسیاری از محصولات وجود دارد و درصورتی که خرید حضوری برایتان مقدور نیست می‌توانید نبات را به صورت آنلاین از فروشگاه‌های معتبر خریداری کنید.

خرید اینترنتی باعث صرفه‌جویی در زمان و هزینه‌ها می شود. و مجبور نیستید زمان زیادی را صرف رفتن به فروشگاه کنید. البته این روش معایبی هم دارد و در برخی موارد نمی‌توان از کیفیت و سلامت محصول اطمینان حاصل کرد. در این شرایط خرید نبات و سایر محصولات به صورت اینترنتی صرفا از فروشگاه‌های معتبر و قابل اعتماد توصیه می‌شود.

جمع بندی

نبات جزو محصولات شیرین و خوشمزه است که در طعم‌ها و بسته‌بندی‌های شکیل و متنوع به بازار عرضه می‌شود. مجموعه‌های زیادی در زمینه تولید نبات و محصولات مشابه فعالیت می‌کنند و شرکت بهرامن یکی از تولید کننده‌های قدیمی و معتبر است که در کنار سایر محصولات به تولید انواع شیرینی‌جات ازجمله نبات می‌پردازد. در این مطلب انواع نبات‌های تولید شده در مجموعه بهرامن را به شما معرفی کردیم. چنانچه قصد خرید نبات از این مجموعه را دارید می‌توانید به سایت فروشگاه مراجعه کرده و محصول مورد نظر خود را با کیفیت بالا و با اطمینان خاطر از اصل بودن آن خریداری کنید.

واحد تحقیق و توسعه شرکت زعفران بهرامن