معرفی انواع پک های هدیه بهرامن

معرفی انواع پک های هدیه بهرامن

به هر کجای دنیا که سفر کنید، به فکر تهیه سوغاتی برای عزیزان خود هستید. بهتر است بگوییم تهیه سوغاتی وقت زیادی را نیز در سفر می‌گیرد. شرکت بهرامن یکی از محصولات ویژه ای که دارد، انواع پک هدیه است. پک های هدیه بهرامن بهترین انتخاب برای سوغاتی هستند. چرا که تنوع زیادی دارند و به راحتی میتوانید یکی از آن ها را انتخاب کنید.

پک‌های هدیه یکی از پرمخاطب ترین و پرفروش‌ترین محصولات شرکت بهرامن هستند که برای هدیه ‌دادن به هر فردی و با هر سلیقه‌ای کاملاً مناسب و کاربردی است. از مهم‌ترین و کاربردی‌ترین این پک‌ها، می‌توان به پک هدیه نگارین، دیوان حافظ، ویولت، مینیاتور و… اشاره کرد. در ادامه به بررسی دقیق و کامل پک‌ های هدیه بهرامن می‌پردازیم و ویژگی‌های هریک را بیان می‌کنیم پس تا انتها با ما همراه باشید.

فهرست مطالب:(با کلیک بر روی هر عنوان به توضیحات بیشتر هدایت شوید.)

معرفی انواع زعفران در پک هدیه بهرامن

معروف‌ترین و پرفروش‌ترین پک های هدیه بهرامن

خرید پک های هدیه بهرامن

معرفی انواع زعفران در پک هدیه بهرامن

بهرامن یکی از آشناترین و بهترین تولید کننده‌های انواع پک هدیه است. پک‌های تولیدی این برند علاوه بر کیفیت بالا قیمت مناسبی نیز دارند. خوب است بدانید که زعفران توزین شده در تهیه و تولید پک های هدیه بهرامن بطورمعمول از نوع زعفران رشته ای درجه یک (نگین) است. البته در برخی از پک های هدیه بهرامن از زعفران رشته ای درجه یک (سرگل) استفاده می‌شود. در ادامه به بررسی زعفران رشته ای درجه یک (نگین) و زعفران رشته ای درجه یک (سرگل) می‌پردازیم و سپس معروف‌ترین و پرفروش‌ترین پک های هدیه بهرامن را معرفی می‌کنیم.

زعفران رشته ای درجه یک (سرگل)

بطورکلی می‌توان گفت منظور از زعفران رشته ای درجه یک (سرگل) بخش یا قسمتی از زعفران است که به رنگ قرمز مشاهده می‌شود و در انتهای رشته های زعفران قرار دارد. در تهیه و آماده ‌سازی زعفران رشته ای درجه یک (سرگل) کاملا بخش سفیدرنگ ریشه زعفران را جدا می‌کنند. خوب است بدانید که با این جداسازی کیفیت ظاهری و قدرت رنگ‌دهی زعفران به سادگی چندین برابر خواهد شد. به همین جهت در مصارف خانگی به فراوانی کاربرد دارد. البته همانطور که گفتیم در حال حاضر از زعفران رشته ای درجه یک (سرگل) جهت تهیه و تولید پک‌های هدیه نیز استفاده می‌شود.

زعفران رشته ای درجه یک (نگین)

زعفران رشته ای درجه یک (نگین) یکی از مرغوب‌ترین انواع زعفران است که از مهم‌ترین ویژگی‌های ظاهری آن می‌توان به کلاله‌های جدا ازهم، قرمزی و یکدستی کامل، عدم شکستگی کلاله‌ها و طول نسبتاً بلند آن‌ها اشاره کرد. به عبارت دیگر می‌توان گفت به زعفرانی که موقع پاک‌کردن آن سه رشته زعفران از قسمت سفید و قسمت نارنجی ‌رنگ، جدا شود و هیچ گونه رنگی جز رنگ قرمز در آن وجود نداشته باشد، زعفران رشته ای درجه یک (نگین) می‌گویند.

معروف‌ترین و پرفروش‌ترین پک های هدیه بهرامن

1-پک هدیه مهر

یکی از پک هایی است که حال و هوای مشهد و حرم امام رضا را به عزیزانتان منتقل می کند. چرا که این پک از یک جعبه با عکس حرم امام رضا تهیه شده است. پک کادویی مهر از یک مثقال زعفران رشته‌ای درجه یک (نگین) تهیه شده است که بعد از بسته بندی درون جعبه‌ی اصلی قرار می گیرد. زعفرانی که برای این پک در نظر گرفته شده است، جزو خالص‌ترین زعفران‌ها و از کیفیت بالایی برخوردار است.

پک هدیه مهر بهرامن
خرید پک هدیه مهر بهرامن

این پک هدیه زیبا، علاوه بر یک مثقال زعفران دارای 4 مدل دمنوش با طعم بینظیر و یک بسته هل سبز تازه و خوشبو، می باشد. لازم است این نکته را بگوییم که تمامی محصولاتی که درون این پک هدیه قرار دارد؛ با رعایت استانداردهای کیفی تهیه و تولید شده است. به همین دلیل با آسودگی خاطر می توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی بهرامن، پک هدیه مهر را برای عزیزانتان به عنوان هدیه یا سوغاتی تهیه نمایید.

2-پک هدیه نگارین

پک هدیه نگارین یکی از آشناترین پک های هدیه بهرامن است که می‌تواند یک کادو لوکس برای هدیه و سوغات به شمار آید. پک هدیه نگارین از 608/4 گرم زعفران رشته ای درجه یک (سرگل) تشکیل شده که درون ظروف خاتم قرار گرفته‌اند. ظروف خاتم این نوع پک هدیه با مخمل قرمز پوشیده می‌شود و درنهایت درون جعبه قهوه ای رنگی قرار داده می شود.

بطورکلی مهم‌ترین و اصلی‌ترین ویژگی‌های پک کادویی نگارین بهرامن عبارت است از:

  • دارای جعبه و بسته‌بندی خاص
  • جعبه بیرونی این پک از جنس چوب با ابعاد ۱۲.۵×۱۲.۵ است که توسط لایه‌ای از مخمل قرمز بصورت خاص پوشیده می‌شود.
  • تشکیل شده از بهترین و باکیفیت‌ترین زعفران رشته ای درجه یک (سرگل)
  • مخمل مورد استفاده در بسته‌بندی پک هدیه بهرامن کیفیت و ماندگاری بسیار بالایی دارد و کاملاً بدون پرز است.
  • مطابق با استانداردهای ملی و جهانی

3-پک هدیه دیوان حافظ

پک کادویی دیوان حافظ کامل‌ترین و بهترین هدیه و سوغاتی است که شما می‌توانید به دوستان خود هدیه دهید. پک دیوان حافظ از ۴ گرم زعفران رشته‌ای درجه یک (سرگل) تهیه می‌شود که درون ظروفی با طرح خاتم‌کاری قرار می‌گیرند. بسته‌بندی زعفران در این پک هدیه به گونه‌ای است که علاوه بر زیبایی منحصربه‌فرد موجب حفظ کیفیت زعفران نیز می‌شود و به این ترتیب از خرد و شکسته‌ شدن آن جلوگیری می‌کند. البته این نکته را در نظر داشته باشید که رشته‌های زعفران موجود در این پک هدیه عطر و رنگ‌دهی بسیار خوب و بالایی دارند.

پک هدیه حافظ
خرید پک هدیه حافظ بهرامن

در پک هدیه حافظ علاوه بر زعفران رشته ای درجه یک (سرگل) می‌توان ۵۰ گرم هل تازه با بسته‌بندی خاتم، نبات ۱۶ عددی زعفرانی چوبی پردار، 10 عدد چای سبز هل‌دار ، 10 عدد چای سیاه زعفرانی کیسه ای و یک جلد دیوان حافظ که با جلد چرمی زیبا پوشیده شده، نیز مشاهده کرد. خوب است بدانید که هل موجود در این بسته بندی کاملاً تازه و سبزرنگ است و با عطر فوق‌العاده خود، در دم‌ کردن چای و دمنوش و تهیه و پخت برخی غذاها و دسرها بکار برده می‌شود.

ما ایرانی‌ها در مراسم‌های مختلف ازجمله شب یلدا، عید نوروز و… چند بیت از شعرهای حافظ را می‌خوانیم. درنتیجه پک هدیه حافظ بهرامن بهترین و مناسب‌ترین هدیه برای این زمان‌ها به شمار می‌آید. توجه داشته باشید که نیازی نیست که شما برای هدیه دادن این پک کیف دستی تهیه کنید، چرا که شرکت بهرامن یک کیف دستی زیبا و خاص برای پک هدیه حافظ در نظر گرفته است. تنها کافیست از طریق فروشگاه اینترنتی بهرامن پک هدیه حافظ را برای هرکسی که می خواهید سفارش دهید.

ویژگی ها:

بطورکلی اصلی‌ترین و مهم‌ترین ویژگی‌های پک دیوان حافظ عبارت است از:

  • تشکیل‌شده از یک هاردباکس با طرح و نقش‌های برگرفته از اشعار حافظ
  • دارای ۴ گرم زعفران رشته‌ای درجه یک (سرگل) در ظروف خاتم‌کاری
  • دارای وزن ۱۵۵۰ گرم
  • دارای ابعاد ۷×۲۳.۵×۳۶
  • تشکیل‌شده از ۵۰ گرم هل بسیار باکیفیت در ظروف خاتم‌کاری
  • دارای ۱۶ عدد نبات چوبی زعفرانی پردار
  • دارای 10 عدد چای سبز کیسه‌ای هل‌دار و ۱۰ عدد چای سیاه کیسه‌ای زعفرانی
  • دیوان حافظ با جلد چرم

4-پک هدیه سپیدار

یکی‌دیگر از پک های هدیه بهرامن، پک هدیه سپیدار است. این پک یکی از کامل‌ترین پک‌های هدیه موجود در بازار است که از یک گرم زعفران رشته‌ای درجه یک (سرگل) تهیه شده است. زعفران موجود در این محصول بصورت کتابی بسته‌بندی شده است. از دیگر محتویات پک هدیه سپیدار می‌توان به ۱۳ گرم هل تازه و سبز، ۱۳۰ گرم زرشک و ۱۰ عدد نبات زعفرانی چوبی پردار اشاره کرد. هل موجود در این پک هدیه از دانه‌های تازه و سبز هل تهیه می‌شود. به همین جهت عطر و طعم فوق‌العاده و بسیار خوبی دارد. زرشک‌های بکار رفته در پک هدیه سپیدار نیز کیفیت بسیار بالایی دارند و تازگی زرشک ها به سادگی قابل روئیت و تشخیص است.

پک هدیه سپیدار
خرید پک هدیه سپیدار بهرامن

نبات‌ های قرار داده ‌شده در پک هدیه سپیدار زعفرانی هستند و جنس نی آنها چوبی است. البته جالب است بدانید که پرهای زعفران را به سادگی می‌توان بر روی نبات‌های بهرامن مشاهده کرد. درنهایت لازم به ذکر است که به همراه پک هدیه سپیدار بهرامن نیز همانند پک دیوان حافظ یک کیف دستی زیبا ارسال می‌شود که شما می‌توانید پک را درون آن قرار داده و به دوستان خود هدیه دهید. بطورکلی مهم‌ترین و اصلی‌ترین ویژگی‌ها و مشخصات پک هدیه سپیدار بهرامن عبارتند از:

  • تشکیل ‌شده از ۱۳۰ گرم زرشک و ۱۳ گرم هل
  • دارای 10 عدد نبات زعفرانی چوبی پردار باکیفیت‌ بهرامن
  • تهیه ‌شده از زعفران رشته‌ای درجه یک (سرگل)
  • دارای وزن ۶۴۰ گرم
  • دارای ابعاد ۳۸×۲۱×۴

5-پک هدیه ویولت

این پک یکی از شیک‌ترین پک‌های کادویی بهرامن است که ظاهر زیبا و بسیار چشمگیری دارد و یک هدیه مناسب برای افراد خاص‌پسند به شمار می‌آید. زعفران استفاده ‌شده در تهیه این پک از نوع زعفران رشته‌ای درجه یک(نگین) است که ۸ گرم وزن دارد. این زعفران درون ظروف شیشه‌ای درب‌دار بسته‌بندی می‌شود و درنهایت درون جعبه اصلی قرار می‌گیرد. به همین خاطر زعفران کاملاً سالم و با همان کیفیت سابق باقی خواهد ماند.

جعبه چوبی پک هدیه ویولت در ابعاد 11*8/10 سانتی‌متر ساخته شده است و روی آن با پارچه‌ مخمل بنفش‌ رنگ و طرح دار بطور کامل پوشیده می‌شود. مخمل استفاده ‌شده در تهیه پک هدیه ویولت کیفیت بسیار بالایی دارد و کاملاً بدون پرز است. این پک هدیه پس از آماده ‌سازی درون یک جعبه سفید رنگ قرار می‌گیرد و در نهایت برای مشتریان ارسال می‌شود.

رشته‌های زعفران درجه یک(نگین) مورد استفاده در پک هدیه ویولت رنگ‌دهی بسیار بالایی دارند. یعنی اگر تنها مقدار کمی از این زعفران را دم کنید، کاملا غلیظ و خوش رنگ خواهد شد. این نکته را در نظر داشته باشید که کیفیت این نوع زعفران در سراسر دنیا زبان‌زد است و زعفران صادراتی به شمار می‌آید.

بطورکلی مهم‌ترین و اصلی‌ترین ویژگی‌ها و خصوصیات پک هدیه ویولت عبارت است از:

  • تهیه‌شده از جعبه چوبی بسیار باکیفیت با روکش مخمل طرح دار
  • دارای ۸ گرم زعفران رشته‌ای درجه یک(نگین) بهرامن در ظروف شیشه‌ای
  • استفاده از مخمل باکیفیت‌، بدون پرز و ضدحساسیت
  • دارای وزن ۴۲۳ گرم
  • دارای ابعاد ۸.۱۰×۱۱
  • و…

6-پک هدیه مینیاتور

پک هدیه مینیاتور یکی ‌دیگر از انواع پک ‌های هدیه بهرامن است. به دلیل جعبه زیبایی که دارد یکی از بهترین انتخاب ها برای هدیه دادن به شمار می آید. جعبه پک هدیه مینیاتور بهرامن از مقوای بسیار ضخیم که به اصطلاح به آن هارد باکس گفته می شود، تهیه شده و سطح آن به کمک هنر مینیاتور تزئین شده است. درون این هاردباکس دو گرم زعفران رشته‌ای درجه یک (نگین) بهرامن قرار دارد. به همین جهت هنگام استفاده، لازم نیست مقدار زیادی از رشته های زعفران را پودر و دم کنید؛ بلکه مقدار بسیار کمی از آن جوابگوی نیاز شما خواهد بود.

پک هدیه مینیاتوری بهرامن
خرید پک هدیه مینیاتور

پک هدیه مینیاتور علاوه بر زعفران رشته‌ای درجه یک (نگین) دارای ۱۶ عدد نبات چوبی پردار زعفرانی است. این نبات‌ها در بهداشتی‌ترین حالت ممکن و با استفاده از باکیفیت‌ترین مواداولیه تهیه و تولید می‌شوند. نی این نوع نبات‌ها از جنس چوب است. البته بر روی هر نبات پرهای زعفران خالص و درجه یک مشاهده می‌شود که موجب بهتر شدن عطر و طعم نبات‌ها می‌شود.

بطورکلی مهم‌ترین و اصلی‌ترین ویژگی‌های پک هدیه مینیاتور عبارت است از:

  • حاوی۲ گرم زعفران رشته‌ای درجه یک(نگین)
  • دارای نبات ۱۶ عددی زعفرانی چوبی پردار مینیاتوری
  • دارای وزن ۵۷۰ گرم
  • دارای ابعاد ۳×۲۱×۲۰
  • و…

7پک هدیه گل میزان

پک هدیه گل میزان نوعی پک بسیار با ارزش است که دارای جعبه چوبی معرق و نقاشی ‌شده توسط هنرمندان ایرانی است. این پک حاوی ۵ مثقال زعفران رشته‌ای درجه یک(نگین) و یک عدد قرآن نفیس با جلد چرمی است.
باید بگوییم این پک هدیه علاوه بر ارزش مادی که دارد از ارزش معنوی نیز برخوردار است و بهترین انتخاب برای سوغاتی می باشد. شرکت بهرامن در زمان ارسال این پک برای مشتری آن را درون یک جعبه سفید رنگی قرار می دهد تا بدین گونه از جعبه اصلی محافظت شود.

پک هدیه گل میزان

بطورکلی مهم‌ترین و اصلی‌ترین ویژگی‌ها و خصوصیات پک هدیه گل میزان عبارت است از:

  • حاوی ۵ مثقال زعفران رشته‌ای درجه یک(نگین)
  • دارای یک عدد قرآن با جلد چرم
  • دارای وزن ۲۲۰۵ گرم
  • دارای ابعاد ۶.۴×۲۶.۴×۳۴.۴
  • و…

8-پک هدیه شگون

پک هدیه شگون یکی ‌دیگر از انواع پک‌های هدیه بهرامن است که از یک جعبه چوبی تهیه می‌شود. این پک یکی از با ارزش ترین و ماندگارترین هدیه هایی است که هویت یک ایرانی را نشان می دهد. در این پک یک دیوان حافظ نفیس که دو زبانه است (زبان فارسی و انگلیسی) نیز دارد.

پک هدیه شگون، دارای 5 مثقال زعفران درجه یک (نگین) است که درون یک ظرف شفاف شیشه ای توزین شده است. در نهایت داخل جعبه ای که با مخمل بسیار باکیفیت، بدون پرز و حساسیت بطورکامل پوشیده شده است، قرارمی گیرد.

پک شگون بهرامن

خرید پک هدیه شگون بهرامن

بطورکلی مهم‌ترین و اصلی‌ترین ویژگی‌ها پک هدیه شگون عبارت است از:

  • دارای جعبه چوبی بسیار باکیفیت که از بهترین نوع مخمل پوشیده شده است.
  • دارای ۵ مثقال زعفران درجه یک (نگین)
  • دارای دیوان حافظ نفیس که دوزبانه است
  • دارای وزن ۱۹۲۶ گرم
  • دارای ابعاد ۷.۷×۲۵.۲×۳۴.۶

9-پک هدیه سما

پک کادویی سما یکی از پک‌های خاص بهرامن است که با دقت و ظرافت بسیار زیاد آماده می‌شود. درون این پک ۴ گرم زعفران رشته‌ای درجه یک (نگین) با بسته ‌بندی خاتم کاری قرار می‌گیرد. البته دو عدد نبات تک ‌عددی چوبی زعفرانی نیز در این نوع پک هدیه قرار گرفته است. جعبه بکار رفته در این نوع پک هدیه دوام و مقاومت بسیار بالایی دارد که به آن هاردباکس گفته می شود که بر روی آن نقش زیبایی طراحی شده است.

بطورکلی مهم‌ترین و اصلی‌ترین ویژگی‌ها و خصوصیات پک هدیه سما عبارت است از:
• دارای وزن۳۳۰ گرم
• دارای ابعاد ۵×۱۵.۵×۲۱سانتی‌متر
• حاوی ۴ گرم زعفران رشته‌ای درجه یک(نگین) در بسته ‌بندی خاتم
• تهیه ‌شده از بهترین و باکیفیت‌ترین جعبه موجود در بازار
• و…

خرید پک های هدیه بهرامن

فروشگاه زعفران بهرامن یکی از معتبرترین و بهترین فروشگاه های اینترنتی در کشور است. این شرکت پک های هدیه متنوعی برای هدیه دادن و سوغاتی تهیه کرده است. که هر کدام از این پک ها محصولات متنوعی را شامل می شود. پک های هدیه بهرامن علاوه بر کیفیت بالا قیمت مناسب و مقرون به صرفه‌ای نیز دارند. در حال حاضر شما می‌توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی بهرامن هر کدام از این پک ها و یا محصولات دیگری را که می خواهید انتخاب کنید و در کوتاه‌ترین زمان ممکن، درب منزل دریافت نمایید. لازم است بدانید که زعفران ‌هایی که توسط مجموعه بهرامن تولید می شوند، تمامی آزمایش های مربوط به استانداردهای کیفی را طی کرده و به همین دلیل است که از کیفیت بالایی برخوردار هستند.

جمع‌بندی

در مطالب فوق به بررسی رایج‌ ترین و محبوب‌ترین پک های هدیه بهرامن پرداختیم. همانطور که گفتیم پک‌های هدیه یکی از جدیدترین و پرفروش‌ترین محصولات شرکت بهرامن هستند که برای هدیه ‌دادن به هر فردی و با هر سلیقه‌ای کاملاً مناسب و کاربردی هستند. از مهم‌ترین و کاربردی‌ترین این پک‌ها می‌توان به پک نگارین، دیوان حافظ، ویولت، مینیاتور و… اشاره کرد.

واحد تحقیق و توسعه شرکت زعفران بهرامن